Zmiany w polskim oddziale Grupy PSA

W Polskiej filii Grupy PSA Peugeot Citroën dojdzie do zmian na stanowiskach kierowniczych.

Nowym dyrektorem marki Peugeot w Polsce zostanie z dniem 1 stycznia 2016 r. Jacek Trojanowski. Jest on związany z PSA od 21 lat. Pomógł w budowie od podstaw polskiej filii Citroëna, był również szefem regionu, szefem departamentu szkoleń i dyrektorem marketingu tej marki. Przez ostatnie cztery lata jako pierwszy Polak w historii stał na czele Citroëna w Polsce. Pełnił równocześnie funkcję dyrektora DS Automobiles.

Jacek Trojanowski
Jacek Trojanowski

Dyrektorem marek Citroën i DS Automobiles w Polsce zostanie Sebastian Domeracki. Od 2007 r. był on związany z Kia Motors Polska, gdzie sprawował funkcję jako General Menager odpowiedzialny za sprzedaż i marketing marki. Wcześniej pracował dla Suzuki Motor Poland, Iberia Motor Company i Volvo Auto Polska.

Sebastian Domeracki
Sebastian Domeracki

Tomasz Chodkiewicz, który wcześniej pełnił funkcję szefa marki Peugeot w Polsce, już objął stanowisko dyrektora sprzedaży flotowej wszystkich marek PSA w Polsce (Peugeot, Citroën, DS Automobiles). Chodkiewicz przeszedł do PSA w 2010 r. Karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w Fiat Auto Poland, gdzie m.in. pełnił funkcję dyrektora sprzedaży marki Fiat, Lancia, Alfa Romeo oraz Abarth.

Tomasz Chodkiewicz
Tomasz Chodkiewicz

Źródło: PSA/IBRM SAMAR