Współpraca Volvo z grupą mBank

Od początku grudnia klienci decydujący się na zakup samochodów marki Volvo mogą skorzystać z szerokiej oferty finansowania. Jest to możliwe dzięki rozpoczętej współpracy z grupą mBanku, która potrwa przez najbliższe 3 lata.

Polacy coraz częściej wybierają leasing jako formę finansowania pojazdów. Według danych Polskiego Związku Leasingu, łączna wartość sfinansowanych w ten sposób pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych o masie do 3,5 t, na koniec III kwartału 2015 r. wyniosła 13,156 mld zł. Jest to wzrost o blisko 17,5 % w odniesieniu do tego samego okresu sprzed roku. Większe zainteresowanie tą formą finansowania to efekt zeszłorocznych zmian w przepisach. Teraz możliwe jest  odliczenie 50% podatku VAT od leasingu samochodów, bez względu na ich wartość.

Leasing jest coraz częściej wykorzystywaną przez przedsiębiorców formą zakupu pojazdów. Warto pamiętać, że oprócz niewątpliwych korzyści podatkowych, jakie oferuje to rozwiązanie, leasing można uzyskać o wiele łatwiej i szybciej niż tradycyjny kredyt – mówi Cezary Raczyński, wiceprezes mLeasing.

Dzięki nawiązanej współpracy pomiędzy mLeasing i Volvo Car Poland, klienci mogą korzystać z produktów: Volvo Kredyt  (kredyt standardowy), Volvo Leasing (leasing standardowy) oraz Volvo CFM – (full service leasing). Oprócz tego, od 1 stycznia 2016 r. oferta zostanie rozszerzona o Volvo Easy Lease, czyli produkt z niską ratą oraz pakietami serwisowymi, podstawowy pakiet serwisowy Volvo Care, a także serwisowy pakiet rozszerzonyVolvo Care Plus.

Szeroki wachlarz oferowanych produktów sprawia, że każdy klient z pewnością znajdzie w pełni satysfakcjonujące go rozwiązanie, pozwalające cieszyć się na co dzień przyjemnością z użytkowania samochodów jednej z najlepszych marek na świecie – dodaje Cezary Raczyński.

mBank przygotował także odpowiednie rozwiązania w przypadku tzw. stocku dealerskiego, polegające na wykupie wierzytelności z tytułu fakturowanych przez importera samochodów. Dzięki temu grupa 25 dealerów będzie mogła powiększyć ekspozycję samochodów w salonach. Klient po załatwieniu wszystkich formalności, praktycznie od razu będzie mógł wyjechać od dealera nowym samochodem.

Nasi klienci są bardzo wymagający, a jakość produktów finansowych staje się coraz ważniejszym czynnikiem zakupowym. Planując dalszy wzrost sprzedaży musimy poszerzać nasz portfel usług finansowych, w czym pomoże nam nasz nowy partner w tym obszarze. Wspólnie z Grupą mBank uruchomimy możliwość korzystania z nowego samochodu wraz z pakietem serwisowym w oparciu o niską, miesięczną ratę. Będzie to dla nas także cenny partner do sprzedaży flotowej – powiedział Mariusz Nycz, dyrektor sprzedaży i marketingu Volvo Car Poland.

Źródło: Volvo