Advertisement

VW Group Polska edukuje kierowców

Akcja „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” ma zwiększać świadomość kierowców. W serii utrzymanych w lekkim tonie filmów prezentowane są podstawowe problemy, jakie mogą spotkać każdego kierowcę.

Z cyklu filmów motoryzacyjnych dostępnych na dedykowanej kampanii stronie www.kazdywypadek.pl, kierowcy dowiadują się m.in. jakie prawa przysługują im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeń samochodu powstałych w wyniku gwałtownych zdarzeń atmosferycznych, a także jaki wariant ubezpieczenia wybrać, aby zapewnić sobie wsparcie ubezpieczyciela w przypadku kolizji drogowej.

„Wybór odpowiedniego ubezpieczenia jest często dużym wyzwaniem dla kierowców. Jest to jednocześnie niezwykle ważna decyzja, ponieważ to od niej zależy jakość i zakres świadczeń, którymi będziemy objęci w razie tak stresującej sytuacji, jaką jest kolizja czy wypadek. Kierowcy i pasażerowie nie zawsze znają swoje prawa i nie wiedzą, czego mogą oczekiwać w kontakcie z ubezpieczycielem. Inną istotną kwestią, którą porusza kampania, jest naprawa samochodu po zdarzeniu, która wykonana niezgodnie z zaleceniami producentów, powodować może kolejne zagrożenia” – tłumaczy Anna Dunajewska z Departamentu Ubezpieczeń Volkswagen Financial Services”.

Równie istotnym tematem poruszonym w kampanii „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” jest kwestia napraw z użyciem oryginalnych części producenta. W związku z coraz większy zaawansowaniem technologicznym nowych samochodów Volkswagen Group Polska stawia na wykorzystanie oryginalnych części. Pozwala to zachować najwyższy poziom jakości usług, ale co najważniejsze ma kluczowe znaczenie dla dalszej, bezpiecznej eksploatacji samochodu.

„Celem ubezpieczenia jest pokrycie kosztów związanych z wystąpieniem szkody, w tym naprawy prowadzącej do przywrócenia samochodu do stanu sprzed zdarzenia. Zaawansowane rozwiązania technologiczne stosowane w samochodach stanowią nie lada wyzwanie dla serwisów realizujących naprawy. Poprzez kampanię chcemy zwrócić uwagę na to, iż wybór odpowiedniego ubezpieczenia daje możliwość pokrycia kosztów naprawy wykonanej przy użyciu oryginalnych części oraz przez odpowiednio przygotowane do tego Autoryzowane Serwisy” – podkreśla Wojciech Merło z Volkswagen Group Polska.

Akcja jest wspierana przez marki: Volkswagen Samochody Osobowe, Škoda, Audi, Volkswagen Samochody Użytkowe i SEAT. Partnerem akcji jest Volkswagen Financial Services, a twarzą najnowszej kampanii edukacyjnej Volkswagen Group Polska został znany aktor Jan Peszek.

Źródło: Volkswagen Polska



Wideo

Ruszyła druga edycja Akademii Menadżera Floty!
TEST magazynu Menadżer Floty - Toyota Auris Hybrid Kombi - długi dystans
II Międzynarodowe Targi EkoFlota 2017: Innowacje, Ekologia, Mobilność - podsumowanie
II Międzynarodowe Targi EkoFlota w skrócie
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności