Volvo uruchomi system subskrypcji

W 2018 roku Volvo uruchomi usługi dostępne w systemie subskrypcji. Jak informuje dziennik „WSJ” – klienci firmy będą mogli skorzystać m.in. z planowania wizyt serwisowych, zmian oleju czy zamawiania zwrotu samochodu pod wybrany adres po skończonym serwisowaniu.

Szef działu IT i wiceprezes Volvo Atif Rafiq poinformował, że subskrypcja będzie dostępna dla kierowców samochodów tej firmy dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej. Jest to część strategii Volvo zmierzająca do zwiększenia popytu na usługi cyfrowe na rynku motoryzacyjnym.

We wrześniu Volvo zainwestowało w związany z usługami mechanicznymi startup Luxe, poświęcając szczególną uwagę algorytmom tej firmy służącym do obsługi klienta oraz zarządzania warsztatem. Marka Volvo zamierza wykorzystać je do lepszego prognozowania oczekiwań klientów względem usług towarzyszących sprzedaży samochodów oraz ich utrzymania technicznego, a także w planowaniu przejazdów testowych.

Źródło: wnp.pl/PAP