Volvo liderem segmentu premium w Polsce

Volvo wyprzedziło w marcu pozostałych konkurentów z segmentu premium na rynku polskim.

W ubiegłym roku firma pobiła historyczny rekord, sprzedając ponad pół miliona aut na świecie, z czego ponad 6800 sztuk w Polsce. W marcu tego roku, w naszym kraju zarejestrowano 1206 sztuk Volvo. Największą popularnością cieszył się XC60, który o kilku lat jest najchętniej kupowanym autem marki w Polsce. Również V40 i V40 Cross Country odnotowały bardzo dobre wyniki.

Szwedzka marka planuje dalsze inwestycje oraz kolejne nowości. Za kilka tygodni na polskim rynku zadebiutują przeprojektowane modele V40 i V40 Cross Country. Zmiany objęły przede wszystkim przód pojazdu. Zastosowano m.in. reflektory otrzymały światła do jazdy dziennej w kształcie „młota Thora”. Dodatkowo wprowadzono nowe wzory tapicerek oraz felg.

Przed wakacjami do sprzedaży zostanie wprowadzona flagowa limuzyna S90, a w połowie wakacji dołączy V90, czyli odmiana tego modelu w nadwoziu kombi. Volvo planuje również poszerzenie oferty o sportowe modele S60 Polestar i V60 Polestar z nowym silnikiem o mocy 367 KM oraz V90 Cross Country, które zastąpi XC70.

Źródło: Volvo