Toyota C-HR napędza sprzedaż japońskiej marki w Polsce

Toyota Motor Poland zdążyła podsumować wyniki sprzedaży w pierwszym miesiącu 2017 roku. Styczeń okazał się rekordowym miesiącem pod względem rejestracji nowych samochodów, a nowym motorem napędowym sprzedaży okazał się crossover C-HR.

W pierwszym miesiącu roku z salonów marki wyjechało 5651 aut. Najpopularniejszymi modelami były miejski Yaris (1183 egz.), kompaktowy Auris (1178 egz.) i nowy crossover C-HR. Styczniowa sprzedaż tego ostatniego i jednocześnie najnowszego modelu w ofercie japońskiego producenta, wyniosła 905 egzemplarzy. Największym zainteresowaniem klientów cieszył się napęd hybrydowy – wybrało go 70% nabywców nowego modelu.

Jeśli chodzi o auta z napędem hybrydowym, to w styczniu br. stanowiły 25% całkowitej sprzedaży marki w Polsce, a ich łączna liczba wyniosła 1417 aut. Najpopularniejszym samochodem hybrydowym Toyoty był wspomniany C-HR Hybrid (633 sztuk), za nim uplasowały się Auris Hybrid (380) i RAV4 Hybrid (274).

Źródło: TMP