Tomasz Pyzałka w zespole PR SKODA Polska

Tomasz Pyzałka dołączył do Volkswagen Group Polska jako specjalista ds. komunikacji w zespole SKODY. Wcześniej stanowisko to pełnił Hubert Niedzielski, obecnie kierownik ds. PR marki Volkswagen.

W zespole PR SKODA Tomasz Pyzałka będzie odpowiedzialny m.in. za bieżącą współpracę z mediami w zakresie obsługi parku prasowego oraz realizację strategii PR marki SKODA w obszarze polityki informacyjnej.

Jednym z głównych wyzwań zawodowych w 2019 roku będzie komunikacja PR dwóch kluczowych premier dla SKODY, SCALI oraz KAMIQ. Oferta marki zostanie poszerzona o dwa zeletryfikowane modele: w pełni elektryczną SKODĘ CITIGO oraz SKODĘ SUPERB z napędem hybrydowym typu plug-in.

Tomasz Pyzałka przy realizacji projektów w zespole SKODY będzie korzystał z kompetencji nabytych podczas sześcioletniej pracy w firmie Solaris Bus & Coach S.A. gdzie pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej i PR, a następnie starszego specjalisty ds. analiz rynku.

Odpowiadał on m.in. za tworzenie regularnej analizy branży automotive, koncentrując się na rozwoju napędów nisko- i bezemisyjnych oraz za koordynację i reprezentowanie firmy w ramach europejskich projektów z zakresu elektromobilności.

źródło: SKODA