Sprzedaż Mitsubishi rośnie

Od początku roku sprzedaż Mitsubishi Motors Corporation wzrosła zarówno w Polsce, jak i na świecie, notując także znaczące wzrosty  produkcji i eksportu.

Polski oddział Mitsubishi Motors w pierwszym półroczu tego roku uzyskał 28% wzrost sprzedaży. W samym czerwcu sprzedaż pojazdów marki zwiększyła się aż o 58%. Duży wpływ na dobre wyniki sprzedażowe miało pojawienie się nowego SUV-a coupe – Mitsubishi Eclipse Cross, debiut miejskiego modelu Space Star, a także duże zainteresowanie modelami ASX, Outlander i Pajero.

W pierwszym półroczu 2018 r. do klientów trafiło 2567 aut Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem, kiedy sprzedaż wyniosła 2010 aut, wynik wzrósł aż o 28%.

W Polsce bardzo dużą popularnością cieszy się model ASX, który w czerwcu zanotował 22% wzrost sprzedaży. Łącznie w czerwcu 480 klientów zdecydowało się na zakup auta z oferty Mitsubishi. W analogicznym okresie 2017 r. z polskich salonów wyjechały 304 samochody marki.

Źródło: Mitsubishi