Na początku kwietnia ŠKODA otworzyła w Polsce Wirtualny Salon, w którym klienci mogą poznać samochody marki bez konieczności odwiedzania stacjonarnego salonu.
Po sukcesie pierwszych Wirtualnych Salonów uruchomionych w Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii, przyszedł czas na Polskę. Zainteresowani klienci mogą połączyć się z salonem na dwa sposoby.
W pierwszym rozmowa odbywa się indywidualnie: na ekranie komputera lub wyświetlaczu smartfona. W tym trybie klient ma możliwość zobaczenia obrazu z salonu przekazywanego na żywo. Natomiast rozmowa z doradcą odbywa się przez telefon. W tym trybie możliwa jest także wymiana dodatkowych materiałów, np. zdjęć czy cenników.
Druga opcja to wieloosobowy czat wideo, w którym udział może wziąć nawet kilkadziesiąt osób jednocześnie. Oglądający transmisję mogą zadawać pytania, które natychmiast trafiają do prezentującego doradcy.
Połączenie można zrealizować z telefonu, tabletu lub komputera, bez względu na system i przeglądarkę z której korzysta użytkownik. Klient musi jedynie podać swój numer telefonu komórkowego, na który oddzwoni doradca.
Połączenia z Wirtualnym Salonem są bezpłatne, jednak w przypadku połączenia przez sieć komórkową mogą zostać naliczone opłaty za transfer danych (zgodnie z taryfą operatora).
Usługa dostępna będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 20:00 oraz w sobotę i w niedzielę od 11:00 do 21:00.
Źródło: ŠKODA