Škoda oficjalnym partnerem Tour de France

Marka Škoda po raz piętnasty została oficjalnym partnerem wyścigu Tour de France.

ŠKODA partneruje Tour de France od 2004 r. Podczas tegorocznej edycji, producent oprócz udostępnienia 250 pojazdów, które mają usprawnić organizację oraz monitoring wyścigów, będzie wspierać specjalną aplikację, w ramach której widzowie wyścigu mogą śledzić statystyki, wyniki i być na bieżąco z wydarzeniami z trasy.

Flota 250 samochodów organizatorów będzie składać się ze Škody Octavii, Škody Superb oraz dwóch dostępnych w ofercie SUVów: Kodiaqa oraz Karoqa.

105. edycja Tour de France rozpocznie się 7 lipca br. w Noirmoutier-en-l’île, miejscowości położonej na wyspie na Atlantyku.

Tour de France składa się z 21 etapów, które stanowią trasę 3 351 kilometrów. Podczas wyścigu, kolarze będą musieli stawić czoła górskim rejonom. Natkną się na Col de Colombiere, Col de la Madeleine i słynną narciarską dolinę Alpe d’Huez, zanim 29 lipca przekroczą metę, znajdującą się na paryskich Polach Elizejskich.

Źródło: Škoda

Wideo

III Międzynarodowe Targi EkoFlota: Innowacje, Ekologia, Mobilność – podsumowanie
The best of Poznań Motor Show 2018
[Genewa Motors Show 2018] Nissan IMx KURO i Nissan LEAF
The best of Geneva International Motor Show 2018
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności