Škoda Fabia po faceliftingu w Genewie

Areną światowej premiery nowej odsłony bestsellera Škody zostanie tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Samochodowych w Genewie, które odbędą się w marcu. Facelifting modelu Fabia to przede wszystkim nowe elementy z zakresu designu i najnowocześniejsze technologie.

Hit polskiego rynku posiada przeprojektowany pas przedni ze światłami wykonanymi w technologii LED. Po raz pierwszy model będzie mógł być wyposażony również w światła tylne wykonane w tej samej technologii. Design uzupełnią innowacyjne rozwiązania technologiczne z zakresu multimediów i bezpieczeństwa.

Popularność Fabii nieustannie rośnie. W 2017 roku model zakończył sprzedaż wynikiem 19 047 egzemplarzy dostarczonych na polskie drogi, co dało jej pozycję numeru 1 polskiego rynku (z wynikiem lepszym o 26,31% niż w roku 2016).

Źródło: Škoda Polska