SEAT odnotowuje wzrost sprzedaży

W dwóch pierwszych miesiącach 2018 r. SEAT zarejestrował w Polsce ponad 2 000 aut. 

W lutym hiszpańska marka sprzedała 39 900 samochodów, czyli aż o 25,9% więcej niż w analogicznym miesiącu poprzedniego roku. Wyniki SEAT-a rosną także w Polsce – w styczniu i lutym producent zanotował 45% przyrost rejestracji w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

SEAT utrzymuje bardzo wysokie tempo wzrostu na swoich najważniejszych rynkach. W styczniu i lutym liderem była Hiszpania, dzięki sprzedaży 17 100 samochodów, co daje wzrost o 18,1%. Tuż za nią uplasowały się Niemcy z 15% wzrostem i 13 700 sprzedanymi samochodami.

Inne ważne dla marki rynki to Szwajcaria (2 100; +27,8%), Francja (4 300; +26,8%), Austria (3 500; +18,5%), Wielka Brytania (6 500; +17,2%) i Włochy (3 700; +12,1%).

Pozycja SEAT-a wzmacnia się mocno także poza Europą. W Algierii, która jest czwartym największym rynkiem pod względem sprzedaży samochodów, odnotowano 4 700 rejestracji. Natomiast w Izraelu sprzedaż wzrosła o 34,9%, do poziomu 2 100 sprzedanych aut.

Źródło: SEAT