PSA Peugeot Citroën otworzy laboratorium biznesowe

Przyjęta strategia Push to Pass pozwala francuskiemu koncernowi na wdrażanie nowych programów biznesowych. Jednym z najnowszych pomysłów producenta jest stworzenie miejsca dla innowacji technologicznych oraz start-upów.

Business Lab, bo tak nazywać ma się nowy dział w obszarze koncernu PSA opiera się na trzech filarach innowacyjnej mobilności. Po pierwsze zostanie stworzony Business Innovation Hub, by na bieżąco wykrywać najnowsze trendy i nowości technologiczne na poziomie światowym. Kolejnym ma być już tzw. Business Factory, a więc obszar, w którym ów innowacje będą wdrażane w życie. Ostatnim jest obszar Venture Development, a więc specjalny fundusz dla najbardziej przyszłościowych start-upów.

„Business Lab pozwoli grupie PSA usystematyzować struktury i przyspieszyć rozwijanie partnerskich relacji z twórcami start-upów, tak by najbardziej unikatowe rozwiązania nowocześnej mobilności mogły sztbko trafić do naszych klientów” – mówi Anne Laliron, liderka projektu Business Lab.

Źródło: Fleet Europe