Plany Inchcape Motor Polska dotyczące rozwoju

Inchcape Motor Polska, dealer marek BMW i MINI, planuje zwiększyć roczną sprzedaż do 5000 samochodów w ciągu 5 lat.

– Naszym celem jest wzrost wolumenu sprzedaży obecnie sprzedawanych marek (BMW, MINI, BMW Motorrad). Nie zamykamy się również na dalszy rozwój biznesu w Polsce, uważnie analizując pojawiające się możliwości. Stąd decyzja o inwestycji w nowy salon w Poznaniu – powiedział Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape w Polsce.

Firma sprzedała w ubiegłym roku 1763 nowych samochodów, czyli o 27,5% więcej niż w 2014 r. Możliwe, że w 2016 r. udziały rynkowe i wolumen osiągane przez firmę Inchcape będą jeszcze wyższe. W pierwszym kwartale sprzedaż BMW wzrosła ponad dwukrotnie w porównaniu do rynku jako całości, o 35,8%.

Inchcape nie wyklucza możliwości współpracy z innymi markami spoza segmentu premium. Firma na świecie współpracuje z wieloma markami samochodowymi. Przedstawiciele Inchcape Motor Polska podkreślają, że w najbliższych latach opłacalne będzie inwestowanie w nowe salony, głównie w dużych aglomeracjach. Inchcape planuje m.in. budowę placówki w Poznaniu. – Intensywnie pracujemy nad tym, by w przyszłości nasza obecność nie ograniczała się tylko do Warszawy, Wrocławia i Poznania. Po 12 latach rozwoju organicznego przychodzi czas na inwestycje – mówi Marcin Słomkowski.

Źródło: Inchcape