Peugeot odświeża gamę silników modelu Boxer

Przy okazji dostosowania silników do nowych norm emisji spalin Euro 6.2, Peugeot wprowadza wersję specjalną GRIP, przeznaczoną dla najbardziej wymagających klientów, poruszających się często po nieutwardzonych drogach. W ramach rozbudowanej gamy pojawiło się również wiele nowych elementów wyposażenia.

Silniki nowego PEUGEOT BOXERA zostały zmodyfikowane, aby spełniały nowe normy Euro 6.2.
Oferta koncentruje się wokół nowej jednostki BlueHDi o pojemności 2.2 l, która zastąpiła
dotychczasowy silnik 2.0 l i jest dostępna w kilku wyższych niż poprzednio wersjach mocy:
– 2.2 BlueHDi 120 KM (+10 KM) i 300 Nm momentu obrotowego
– 2.2 BlueHDi 140 KM (+10 KM) i 340 Nm momentu obrotowego
– 2.2 BlueHDi 165 KM (+5 KM) i 370 Nm momentu obrotowego (+20 Nm)
Wszystkie silniki są wyposażone w standardzie w system Stop&Start.

Optymalizacja silników nie byłaby wystarczająca bez spójnej gamy wersji nowego BOXERA. Podobnie
jak w przypadku innych modeli w gamie PEUGEOT PROFESSIONAL, oprócz PRO i PREMIUM
dostępne są także wersje dostosowane do specyficznych potrzeb użytkowników biznesowych: Wersja GRIP odpowiada na potrzeby klientów poruszających się w trudno dostępnym terenie oraz przewożących długie i ciężkie ładunki. Już w standardowo auto wyposażone jest w system Grip Control z funkcją Hill Assist i całosezonowe opony, ochronne nakładki na nadkola, przednie i tylne chlapacze, wzmocnione zawieszenie, osłonę stalową pod silnikiem, a także alarm dźwiękowy ostrzegający otoczenie w trakcie manewru cofania i pakiet siedzeń „Komfort”.
Poziom wyposażenia Grip jest dostępny tylko w wersjach wzmocnionych „435”.

Źródło: Peugeot