Nowy standard salonów Suzuki w Polsce

Podczas spotkania w Warszawie, Suzuki Motor Poland zaprezentowało nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Ma to być odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności i prywatności.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku. „Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej” – tłumaczy Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland. „Dziś prezentujemy nowy salon firmowy i to miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży naszej marki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki – silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.”

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został dopracowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje przestrzeń tworząc dobrą atmosferę do prezentacji produktów Suzuki, z kolei lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest także związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Od tej pory samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z jednośladami japońskiej marki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Warto dodać, że Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych trzech lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży tej firmy.

Jolanta Stypułkowska

Galeria

Wideo

III Międzynarodowe Targi EkoFlota: Innowacje, Ekologia, Mobilność – podsumowanie
The best of Poznań Motor Show 2018
[Genewa Motors Show 2018] Nissan IMx KURO i Nissan LEAF
The best of Geneva International Motor Show 2018
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności