Diler marki Nissan pierwszy w Wielkim Teście Salonów 2016

Firma Yama z Torunia, autoryzowany diler marki Nissan, zajęła pierwsze miejsce w tegorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów tygodnika Auto Świat. Przedsiębiorstwo zanotowało najlepszy wynik spośród 365 sprawdzonych salonów w Polsce.

Za organizację salonu, czyli m.in. łatwość odnalezienia drogi do salonu, oznakowanie dojazdu, obecność reklam firmy i parking (możliwość zostawienia auta na terenie dilera, brak utrudnień dla niepełnosprawnych), diler Yama otrzymał notę 100%. W tym kryterium brano także pod uwagę ekspozycję samochodów, np. to, czy interesujący audytorów model był prezentowany w salonie, czy był otwarty oraz czy obok samochodu znajdowały się informacje na temat jego specyfikacji.

Na 98,4% została oceniona obsługa klienta. W tym przypadku zwracano uwagę na reakcję obsługi salonu na pojawienie się klienta, identyfikację potrzeb i oczekiwań jego oczekiwań, sposób prezentacji wskazanego modelu, ofertę finansowania, reakcję sprzedawcy na pytanie o rabat oraz przekazane klientowi materiałów dotyczące oferty. Pod uwagę brano również, to czy sprzedawca skontaktował się z klientem telefonicznie w ciągu kilku dni po wizycie w salonie. Trzecim ocenianym elementem była jazda testowa, za którą Yama uzyskała maksymalne 100%.

Nissan test salonów 2016

– Czujemy się zaszczyceni, że po raz kolejny Auto Świat zdecydował się docenić jeden z naszych salonów. Ten sukces oraz ubiegłoroczne zwycięstwo naszej placówki w Bydgoszczy dowodzą, że nasze starania w zakresie obsługi klienta idą w dobrym kierunku. Jest to zasługa całego zespołu, który swoją wiedzą oraz zaangażowaniem, stara się zawsze wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta. To dla nas wielkie wyróżnienie oraz motywacja, żeby w przyszłym roku znów znaleźć się w czołówce rankingu – powiedział Daniel Gorzycki, właściciel i prezes firmy Yama.

Jako autoryzowany diler Nissana Yama działa na rynku od 1995 r., kiedy otworzył swój pierwszy salon w Bydgoszczy. Zwycięski obiekt w Toruniu został otwarty w 2010 r.

Wielki Test Salonów został zorganizowany przez redakcję tygodnika Auto Świat po raz trzynasty. Tym razem sprawdzano 30% salonów danej marki. Test przeprowadziło 71 specjalnie przeszkolonych audytorów z firmy badawczej TNS. Odwiedzali oni salony pod pretekstem zakupu nowego samochodu. Salony były oceniane pod względem trzech kryteriów – organizacji salonu, poziomu obsługi klienta oraz jazdy próbnej. Najwyżej punktowana była obsługa klienta, która decydowała o blisko 2/3 ostatecznej oceny.

Źródło: Nissan/Auto Świat