Nawigacja Coyote 2.0 niczym asystent kierowcy

Aby spełniać oczekiwania kierowców systemy nawigacyjne muszą być coraz bardziej inteligentne i intuicyjne. Prowadzenie z punktu A do punktu B, informując o konieczności skrętu za 2 kilometry już nie wystarczy. Nowa aplikacja COYOTE 2.0 jest w stanie podpowiedzieć kierowcy jeszcze więcej.

Coyote znany jest w Polsce i Europie jako system ostrzegania kierowców o zdarzeniach drogowych (korki, kontrole policji, fotoradary). Jakiś czas temu do aplikacji została dołożona nawigacja. Teraz, dzięki współpracy z Here, aplikacja ostrzegająca o kontrolach policji, staje się prawdziwym niezbędnikiem kierowcy, który w inteligentny, ale i zrozumiały sposób kieruje jego manewrami na drodze.

„Dotąd byliśmy przyzwyczajeni do tego, że nawigacja podpowiadała kierowcy, by skręcił na przykład w ulicę Emilli Plater. Ale skąd kierowca, który jest pierwszy raz w mieście ma wiedzieć, że to właśnie ta ulica? Kolega siedzący obok, podpowiedziałby, żeby skręcił w prawo za hotelem Mariott. I takiego wirtualnego kolegę właśnie stworzyliśmy, oddając użytkownikom wersję Coyote 2.0“ – mówi Marek Krygier, Dyrektor Zarządzający Coyote System Polska.

Nowa funkcjonalność to krok w kierunku lepszej integracji aplikacji nawigacyjnych z potrzebami kierowców. Można śmiało powiedzieć, że wreszcie zostało stworzone to, czego potrzebują użytkownicy, a nie to, co chce im zaoferować producent. W Polsce z rozwiązania oferowanego przez Coyote można będzie skorzystać poruszając się po takich miastach, jak Warszawa, Łódź, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław. I najważniejsze na koniec – korzystając z nowej funkcjonalności, cały czas kierowcy są ostrzegani o miejscach kontroli prędkości, czyli podstawej usługi Coyote.

Obecna aktualizacja jest pierwszym krokiem nowego etapu rozwoju. W ciągu najbliższych kilku miesięcy, apikacja zostanie wzbogacona o nową rozszerzoną bazę POI (z ang. Point of interest, punkty użyteczności publicznej) oraz funkcje parkingowe. Dzięki tym ostatnim aplikacja zasugeruje bezpłatne parkingi niedaleko miejsca docelowego kierowcy.

Źródło: Coyote