Mazda uznana za markę najbardziej pożądaną przez dealerów

Mazda Motor Poland zajęła drugie miejsce w „Badaniu satysfakcji dealerów samochodowych”, którego nagrody zostały wręczone podczas 9. Ogólnopolskiego Kongresu Dealerów Samochodów.

Badanie obejmuje 3 obszary, które w różnym stopniu mają wpływ na ocenę współpracy dealerów z importerami. Najistotniejsza jest ewaluacja polityki importera, jako przedstawiciela międzynarodowego koncernu, a w szczególności – atrakcyjność umowy dealerskiej, ocena dochodowości prowadzenia stacji, a także konkurencyjność strategii rynkowej czy podejście do prowadzenia biznesu.

W kategorii Ocena zadowolenia z wyników finansowych, jakie przynosi firmie autoryzacja marki, Mazda kolejny rok z rzędu zajęła pierwsze miejsce. Najwyższe noty za etykę biznesową importera także ponownie zebrała Mazda. W kategorii jakość, dostępność, niezawodność oraz konkurencyjność oferty modeli oferowanych przez importera z punktu widzenia klienta, Mazda została sklasyfikowana na drugim miejscu.

Natomiast kadra menadżerska odpowiedzialna za sprzedaż w strukturach Mazda Motor Poland, zwyciężyła w kategorii Ocena importera jako przedsiębiorstwa, funkcjonującego na polskim rynku, z własną wizją rozwoju, stylem komunikacji, polityką kadrową i kulturą organizacyjną.

Źródło: Mazda Motor Poland