Mazda CX-5 najpopularniejszym modelem marki

W pierwszym półroczu 2018 r. Mazda CX-5 była najczęściej kupowanym modelem marki w Polsce. Tegoroczna sprzedaż 1845 egzemplarzy w porównaniu do 856 sztuk w analogicznym okresie ubiegłego roku, wskazuje na wzrost o 116%.

Polscy klienci Mazdy CX-5 najchętniej sięgali po silniki benzynowe: 2.0 SKYACTIV-G o mocach 160 i 165 KM i 2.5 SKYACTIV-G o mocy 194 KM, które stanowią aż 90% sprzedaży tego modelu. Niemal 67 kupujących zdecydowało się na napęd na wszystkie koła i-ACTIV AWD, a aż dwa na trzy egzemplarze CX-5 opuszczające polskie salony to najbogatsze wersje SkyPASSION.

Natomiast w okresie styczeń-maj 2018 r. do klientów na całym świecie trafiło 197 557 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 22,6% w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku i plasuje ten model na 7. pozycji wśród najpopularniejszych SUV-ów na świecie.

Źródło: Mazda