Magdalena Redestowicz Dyrektorem Marketingu marek Citroën i DS

Magdalena Redestowicz z marką Citroën związana jest od 2008 roku, kiedy objęła funkcję specjalisty ds. marketingu, tym samym rozpoczynając swoją karierę w Groupe PSA. W latach 2012-2017 pełniła rolę communication managera dla marek Citroën i DS w Polsce, po czym otrzymała nominację na stanowisko marketing managera. Od grudnia 2018 roku, w celu zachowania odrębności marek w Groupe PSA, objęła funkcję dyrektora marketingu. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za strategię marketingową, wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz rozwój narzędzi digitalowych w markach.

Prywatnie Magdalena Redestowicz jest amatorką badmintona, zdrowego stylu życia i aktywności, mających na celu poprawę i ochronę życia zwierząt.

Wideo

Toyota Mirai i Powrót do przyszłości
2016 Toyota Land Cruiser 150 - prezentacja
TEST magazynu Menadżer Floty - Toyota Auris Hybrid Kombi - długi dystans
II Międzynarodowe Targi EkoFlota 2017: Innowacje, Ekologia, Mobilność - podsumowanie
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności