Advertisement

Leasing z wysokim wykupem w nowej ofercie EFL

EFL przygotował dla klientów nową ofertę finansowania samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony z wysokim wykupem. Jej głównym założeniem jest elastyczność, czyli możliwość dopasowania wszystkich parametrów na etapie zwierania umowy, a następnie zarządzania wysokością raty w trakcie trwania kontraktu.

Nowy produkt leasingowy EFL – Leasing Swobodny Auto+, pozwala na zakup pojazdu z miesięcznymi ratami w leasingu klasycznym bez konieczności wykupu auta po zakończeniu umowy.

– „Przedsiębiorcy, w ślad za konsumentami, oczekują od swoich partnerów elastyczności. Również w obszarze finansów, w tym leasingu. Elastyczny harmonogram spłat, elastyczna wysokość rat czy wreszcie elastyczna wartość wykupu lub jego brak na zakończenie umowy. Takie możliwości dajemy w ramach nowej oferty Leasing Swobodny Auto+. Poza swobodą w zarządzaniu swoimi finansami leasingobiorca może zdecydować się na zakup pojazdu z miesięcznymi ratami znacznie niższymi niż w leasingu klasycznym lub też pozwolić sobie na pojazd z wyższego segmentu płacąc miesięcznie raty na poziomie podobnym, jak w przypadku zakupu tańszego auta w leasingu standardowym. A na koniec kontraktu przedsiębiorca sam podejmie decyzję, czy wykupić auto czy pozostawić je nam i wybrać nowszy model. Warto podkreślić, że produkty z wysoką wartością wykupu są coraz powszechniej wykorzystywane w finansowaniu pojazdów, w szczególności klasy premium. Ich udział w sprzedaży wybranych marek sięga nawet 45% – mówi Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.

Niska i elastyczna rata, czyli dlaczego się opłaca?

Leasing Swobodny Auto+ to unikalny na polskim rynku produkt, który daje możliwość zakup nowego samochodu osobowego i dostawczego do 3,5 tony z wysoką wartością wykupu oraz zmianą wysokości raty w trakcie trwania umowy. Dzięki usłudze „Leasing Swobodny” przedsiębiorca może samodzielnie zarządzać wysokością czynszów leasingowych w celu dopasowania ich do bieżącej płynności finansowej firmy. Co więcej, nie potrzebuje w tym celu pisać wniosku, ani dzwonić do leasingodawcy. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu i parę chwil spędzonych na portalu KlientEFL.

Po zakończeniu kontraktu, leasingobiorca może zdecydować się na wykupienie leasingowanego pojazdu lub zwrócenie przedmiotu leasingu do EFL w uzgodnionym miejscu i wzięcie w leasing kolejnego samochodu. Przedsiębiorcy mogą liczyć na atrakcyjne parametry oferty – wysoka maksymalna wartość pojazdu do 200 tys. zł, okres umowy od 25 do 60 miesięcy oraz wysokie limity rocznych przebiegów – nawet do 45 tys. km. Maksymalna wysokość wykupu (tzw. RV – Residual Value) jest zależna od czasu trwania umowy oraz deklaracji klienta dotyczącej przebiegu pojazdu w kilometrach. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi jak i obecni klienci EFL podpisując umowę leasingu operacyjnego w polskiej walucie lub euro.

3 razy TAK dla wysokiego wykupu, czyli kiedy się opłaca?

Leasing z wysokim wykupem jest atrakcyjnym sposobem finansowania szczególnie w kilku sytuacjach. Po pierwsze, często decydują się na niego przedsiębiorstwa, którym zależy na jak najniższych kosztach początkowych oraz niskim obciążeniu comiesięcznego budżetu firmy. Bowiem wpłata własna może wynieść nawet 0%, czynsze leasingowe są zdecydowanie niż w przypadku klasycznego leasingu z niskim wykupem, a klient spłaca tylko rzeczywistą utratę wartości leasingowanego pojazdu podczas jego użytkowania, a nie jego całą wartość. Przykład? Przy zakupie Opla Astry w leasingu klasycznym rata wynosi 1151 zł, podczas gdy w ofercie Leasing Swobodny Auto+ – tylko 757 zł, czyli o ponad 30% mniej.

Po drugie, to rozwiązanie korzystne dla firm, które nie chcę wykupywać leasingowanego pojazdu. Po zakończeniu umowy, nie muszą się martwić, co zrobić z używanym przez nich autem, tylko zwracają je leasingodawcy i mogą zdecydować się na kolejną umowę finansowania nowszego modelu. Dzięki temu zdejmują sobie „z głowy” cały proces sprzedaży przedmiotu, oszczędzają czas, a dodatkowo stają się właścicielami nowego pojazdu.

Po trzecie, wysoki wykup umożliwia zakup samochodu z wyższego segmentu lub lepiej wyposażonego przy utrzymaniu budżetu założonych przez klienta miesięcznych wydatków. Czyli płacąc czynsz w wysokości podobnej do leasingu klasycznego, przedsiębiorca może cieszyć się autem wyższej klasy.

Źródło: EFL



Wideo

Ruszyła druga edycja Akademii Menadżera Floty!
TEST magazynu Menadżer Floty - Toyota Auris Hybrid Kombi - długi dystans
II Międzynarodowe Targi EkoFlota 2017: Innowacje, Ekologia, Mobilność - podsumowanie
II Międzynarodowe Targi EkoFlota w skrócie
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności