Kia Motors Corporation została Oficjalnym Partnerem Ligi Europejskiej UEFA

Koreańska marka podpisała trzyletnią umowę sponsoringu od początku sezonu 2018/2019 aż po finał Ligi Europejskiej UEFA w roku 2021. Przy tej okazji KIA udostępni flotę 90 pojazdów na każdy z finałów. Przy okazji tego wydarzenia marka zorganizowała ‘Trophy Tour’, który jest szansą dla kibiców aby spotkać się z legendami futbolu i obejrzeć Puchar na własne oczy.

Kia Motors Corporation została Oficjalnym Partnerem Ligi Europejskiej UEFA. Jest to najważniejsza rywalizacja drużyn zawodowej piłki nożnej w Europie. W tym wydarzeniu uczestniczą 54 kluby, a łączna widownia telewizyjna przekracza 980 milionów widzów. Trzyletnia umowa o sponsoringu obowiązywać będzie od początku sezonu 2018/2019 – aż po finał Ligi Europejskiej UEFA w roku 2021.

Marka Kia udostępni flotę 90 pojazdów na finały Ligi Europejskiej UEFA w latach 2019, 2020 i 2021. Pojazdy będą służyć do celów transportowych sędziów, działaczy, delegatów i osób o statusie VIP.

Dodatkowo Kia Motors i UEFA zorganizują pierwszy w historii Ligi Europejskiej UEFA „Trophy Tour” czyli rodzaj imprezy objazdowej, podczas której kibice z całego świata będą mieli szansę obejrzeć Puchar UEFA na własne oczy i pozdrowić legendarnych graczy profesjonalnego futbolu. Będzie to także okazja dla Kia by zaprosić młodych kibiców z krajów Europy do konkursu ‘Official Match Ball Carrier’ w trakcie każdego z sezonów Ligi Europejskiej UEFA.

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani możliwością dalszej współpracy z UEFA mając na uwadze wspólnotę wartości, zaangażowanie oraz pasję na rzecz sportu futbolowego. To partnerstwo daje nam szansę dalszego wzrostu postrzegania marki Kia dzięki ogromnej liczbie kibiców futbolu w skali globalnej. Liga Europejska UEFA, jak wiadomo – jest jednym z najbardziej konkurencyjnych turniejów piłki nożnej i tworzy rodzaj światowej platformy dla łączności istniejącego klienta marki Kia z naszym nabywcą potencjalnym”, powiedział Tae Hyun (Thomas) Oh, wiceprezes i dyrektor wykonawczy Kia Motors Corporation.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA dodał, że: „Mamy już bliskie relacje z Kia Motors, które zamierzamy jeszcze zacieśniać w ramach Ligi Europejskiej UEFA. Działamy wspólnie na rzecz entuzjazmu kibiców z Europy i nie tylko, a nasz globalny ‘Trophy Tour’ pozwoli miłośnikom futbolu na całym świecie spotkać legendy piłki nożnej i fizycznie ‘dotknąć’ słynnego Pucharu UEFA w kraju zamieszkania. Z taką marką jak Kia w naszym programie partnerskim widzimy szansę dalszej popularyzacji Ligi Europejskiej UEFA i dlatego ogromnie cieszymy się z perspektywy trzyletniej współpracy.

 

Źródło: KIA