Szereg firm korzysta z usług wynajmu długoterminowego, a podpisując umowy decydują się na modele z wyposażeniem podstawowym w celu obniżeniu miesięcznej raty. Specjaliści LeasePlan Polska podpowiadają, co można zrobić, gdy zaistnieje potrzeba doposażenia samochodu służbowego.
Jak twierdzą eksperci z LeasePlan Polska, praktyka podpowiada, że najlepiej przed podpisaniem umowy przemyśleć swoje potrzeby i wybrać modele z odpowiednim wyposażeniem. Nie każde wyposażenie można bowiem w późniejszym czasie zamontować. Ponadto późniejsze doposażanie samochodu jest najczęściej opcją droższą i wymagającą dodatkowego zaangażowania czasowego ze strony użytkownika. Co zrobić gdy chcemy doposażyć samochód pracownika?
– Z naszej praktyki wiemy, że po stronie Klientów zdarzają się sytuacje, w których już po podpisaniu umowy wymagane jest doposażenie auta w dodatkowe akcesoria. Dotyczy to przede wszystkim zainstalowania czujników parkowania i haków holowniczych – takich próśb mamy najwięcej – mówi Anna Wiśniewska Head of Business Development and Commercial Support LeasePlan Polska. – Klient oczywiście może doposażyć auto, ale powinien wprowadzać takie zmiany w porozumieniu z nami. Po wybraniu akcesoriów najwygodniej i najbezpieczniej jest, aby to firma CFM zajmowała się montażem. Unikniemy w ten sposób zagrożenia w postaci np. uszkodzenia pojazdu. Taka usługa może być standardowo refakturowana na Klienta w postaci jednorazowego kosztu bądź też możemy wliczyć ją do opłaty miesięcznej tak, by klient nie był obciążony od razu całą sumą – dodaje.
Źródło: LeasePlan