Grupa PSA zwiększa produkcję SUV-ów w Europie

Sukces ofensywy marek należących do Grupy PSA w segmencie SUV-ów, skłania Grupę do zwiększenia mocy produkcyjnych w Europie, by sprostać zapotrzebowaniu rynku.

Ofensywa produktowa, wdrożona w ramach Core Model Strategy planu Push to Pass, zaowocowała wprowadzeniem na rynek w ostatnim czasie jedenastu modeli SUV-ów pięciu marek: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel i Vauxhall. Zapewniły one Grupie sprzedaż 250 000 samochodów, zarejestrowanych w Europie w pierwszym kwartale 2018 r., oraz silny wzrost udziału w tym segmencie rynku. Na początku 2018 r. Grupa miała 16,9% udziału w sprzedaży SUV-ów w Europie.

Źródło: Grupa PSA

Wideo

Toyota Mirai i Powrót do przyszłości
2016 Toyota Land Cruiser 150 - prezentacja
TEST magazynu Menadżer Floty - Toyota Auris Hybrid Kombi - długi dystans
II Międzynarodowe Targi EkoFlota 2017: Innowacje, Ekologia, Mobilność - podsumowanie
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności