Grupa PSA zwiększa produkcję SUV-ów w Europie

Sukces ofensywy marek należących do Grupy PSA w segmencie SUV-ów, skłania Grupę do zwiększenia mocy produkcyjnych w Europie, by sprostać zapotrzebowaniu rynku.

Ofensywa produktowa, wdrożona w ramach Core Model Strategy planu Push to Pass, zaowocowała wprowadzeniem na rynek w ostatnim czasie jedenastu modeli SUV-ów pięciu marek: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel i Vauxhall. Zapewniły one Grupie sprzedaż 250 000 samochodów, zarejestrowanych w Europie w pierwszym kwartale 2018 r., oraz silny wzrost udziału w tym segmencie rynku. Na początku 2018 r. Grupa miała 16,9% udziału w sprzedaży SUV-ów w Europie.

Źródło: Grupa PSA

Wideo

III Międzynarodowe Targi EkoFlota: Innowacje, Ekologia, Mobilność – podsumowanie
The best of Poznań Motor Show 2018
[Genewa Motors Show 2018] Nissan IMx KURO i Nissan LEAF
The best of Geneva International Motor Show 2018
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności