Flota marki Toyota dla Malta Festival Poznań

Toyota udostępniła samochody organizatorowi Malta Festival Poznań w ramach partnerstwa logistycznego. Sponsorem teatralnego wydarzenia został dealer Toyota Bońskowscy z Poznania.

Salon Toyota Bońkowscy udostępnił na rok Fundacji Malta hybrydowy model Auris Touring Sports. Auto napędzane przez silniki benzynowy i elektryczny zużywa średnio 3,5 l/100 km. Średnia emisja dwutlenku węgla wynosi 81 g/km.

Na czas trwania tegorocznej edycji imprezy Fundacja Malta otrzymała dodatkowo 7 samochodów japońskiej marki. Poznańscy dealerzy Toyota Fietz, Toyota Ukleja i Toyota Bońkowscy przekazali po 2 auta, zaś jedno zostało udostępnione przez Toyota Motor Poland.

– Włączyliśmy się w logistyczne wsparcie Festiwalu, ponieważ Toyota i Malta mają ze sobą wiele wspólnego. Festiwal wyznacza trendy w kulturze, ożywia przestrzenie miejskie dotychczas niedostrzeżone, angażuje widza – powiedziała Dominika Bońkowska, właścicielka Toyota Bońkowscy. – Toyota stale inwestuje w poprawę jakości życia różnych grup społecznych i skuteczną ochronę środowiska. Japoński koncern jest najbardziej innowacyjną firmą w branży motoryzacyjnej, z jednej strony starając się stale zwiększać mobilność ludzi, w tym także osób o szczególnych potrzebach, z drugiej chronić środowisko. Efektem takiego podejścia są samochody hybrydowe, pierwszy masowy samochód na wodór, mikropojazdy elektryczne do sprawnego poruszania się po mieście, a także roboty domowe wspierające chorych i niepełnosprawnych oraz liczne osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji i jej zastosowań w motoryzacji.



Źródło: Toyota