Euromaster od 10 lat na polskim rynku

Firma Euromaster Polska, należąca do grupy Michelin, obchodzi 10- lecie działalności marki na polskim rynku.

Z okazji jubileuszu Euromaster przygotował dla swoich klientów i franczyzobiorców wiele atrakcji. Rok rozpoczął się od Wielkiej Loterii Urodzinowej, w której do wygrania było aż 148 nagród, w tym vouchery na usługi serwisowe, czy vouchery na opony marki Michelin.

Coroczne spotkanie franczyzobiorców sieci Euromaster odbyło się pod koniec maja 2018 r., i w dużej mierze poświęcone było świętowaniu jubileuszu. Z okazji 10-lecia działania Euromaster w Polsce firma rozdała wiele nagród za całokształt współpracy i wsparcia poszczególnych działań. Franczyzobiorcy sieci zostali nagrodzeni m.in. za zakupy, aktywności marketingowe oraz za wkład w rozwój sieci.

Jednym z głównych punktów programu spotkania franczyzobiorców były Targi Dostawców, na których wystawiło się ponad 20 wiodących partnerów sieci, od międzynarodowych koncernów do polskich start-upów, m.in. Michelin, Total Polska, ZF Friedrichshafen AG, Varta, Legum oraz Bosch.

Źródło: Euromaster