Topowe modele marki BMW, które pojawią się w portfolio marki w przyszłości, będą wyróżniane nowym, elitarnym logo. Kolorystyka zostanie utrzymana w biało-czarnych barwach.
Nowy wygląd emblematu BMW można było poznać podczas targów IAA we Frankfurcie i jak już teraz wiadomo, będzie używane dla istniejących już Serii 7 i i8 coupe, i8 cabrio oraz w wersji roadster tego modelu. Zdobić będzie również maskę nadchodzącego SUV-a X7. W okrągłym logo zamieszczona jest pełna nazwa producenta – Bayerische Motoren Werke.
„Mamy silną historię 100 lat i myślimy, że to coś, co powinniśmy wykorzystać” – powiedział Hildegard Wortmann, wiceprezes marki BMW. „To nowa wizualna tożsamość (to znaczy bardziej angażująca, bardziej emocjonująca”), przeznaczona dla naszych najbardziej elitarnych modeli” – dodał.
Nowe logo, mające byś synonimem luksusu będzie wykorzystywane wyłącznie w działalności komunikacyjnej autora. Przedstawiciel rzecznika powiedział, że dystrybutorzy nie będą musieli aktualizować oznakowania ani elementów ich budynków.
Źródło: Automotive News Europe
oprac. MF/jab