EcoCar wprowadza 100 nowych samochodów premium za z góry umówioną cenę przejazdu

Firma taksówkarska EcoCar S.A. mocno inwestuje w technologię i marketing oraz zapowiada rozbudowę floty o nowe samochody. Przewoźnik uruchomi niebawem usługę dzięki której połączy możliwość zamawiania przejazdów na kilometry oraz za z góry umówioną cenę.

Jeszcze w tym roku i na początku przyszłego roku w Warszawie ma pojawić się 100 nowych aut. Tym razem jednak nie będą to tylko biało-zielone samochody hybrydowe z logo z liściem, znane z naszych ulic. Od listopada na ulice wyjadą dodatkowe auta z logo Mercedesa. Spółka zainwestowała w czarne, dobrze wyposażone Mercedesy Vito, które mają wozić klientów EcoCar za z góry umówioną cenę.

„Chcemy, żeby nasi kierowcy mieli pełny portfel zleceń w godzinach szczytu i poza godzinami szczytu. W aplikacji wprowadzamy możliwość zamawiania kursów taxi samochodami hybrydowymi oraz przejazdów Mercedesami Vito, w których z góry wiesz, ile zapłacisz za przejazd. Zgodnie z przepisami prawa i zgodnie z oczekiwaniami klientów, których preferencje zbadaliśmy” tłumaczy Robert Radoszewski. – „Klikasz i jedziesz. Zamawiasz samochód i płacisz przez aplikację. Możesz wybrać hybrydowy samochód taxi i zapłacić za przejechane kilometry lub czarnego Mercedesa Vito, w którym z góry wiesz, ile zapłacisz za przejazd. To klient decyduje, czym chce jechać na podstawie osobistych preferencji i czasu dojazdu taxi lub Mercedesa, który na bieżąco wyświetla aplikacja” – dodaje.

EcoCar dysponuje flotą ponad trzystu nowych samochodów hybrydowych spod znaku Toyoty i Hyundaia. Spółka aktualnie mocno inwestuje w technologię i marketing.

Dwie usługi w aplikacji EcoCar

Mercedesy we flocie EcoCar spełniają wszystkie wymogi aktualnych przepisów oraz opisanych w projekcie nowelizacji ustawy o transporcie drogowym. – „Od strony legalności usługi jesteśmy spokojni. Spółka prowadzi też kampanię informacyjną wśród swoich kierowców z licencją taxi, ambasadorów marki EcoCar, ponieważ sami kierowcy i nasi klienci muszą zrozumieć i zaakceptować nową usługę” – tłumaczy Robert Radoszewski.

Portfel pełen zleceń

Z wewnętrznych badań EcoCar wynika, że użytkownicy smartfonów są już przyzwyczajeni do wysokiej jakości, intuicyjnej technologii w aplikacji. Wszystkie dostępne na rynku aplikacje do przewozu są do siebie podobne. Kierunek wyznaczył Uber i myTaxi.  – „My dokładamy do tego wysoką jakość usług” – mówi Robert Radoszewski. Według Radoszewskiego prawdziwą przewagę konkurencyjną spółka ma jednak zaszytą w wartości marki EcoCar, która jednoznacznie kojarzy się z bezpieczeństwem i ekonomiką podróżowania. – „Nasi kierowcy są szkoleni, w każdym samochodzie jest dostępny fotelik do przewożenia dziecka i nie ma problemu z transportem zwierząt domowych. Od listopada dodajemy również przestronne Mercedesy Vito, które zapewniają wyjątkowy komfort podróżowania dla kilku osób” – dodaje Robert Radoszewski.

Biznes w aplikacji EcoCar

EcoCar obsługuje bardzo duże portfolio prestiżowych klientów biznesowych, gdzie liczy się jakość i terminowość wykonania przejazdów. W portfolio spółki znajduje się ponad tysiąc marek z segmentu dużego i średniego biznesu. Na ten rynek próbują wchodzić aplikacje iTaxi i myTaxi. EcoCar oferuje klientom biznesowym wygodne rozwiązania, m.in. nieograniczone możliwości generowania raportów, dokumentujących historię kursów, limit kredytowy na przejazdy i jedną fakturę na koniec miesiąca.  – „Wprowadzamy również priorytety w aplikacji dla klientów, którzy potrzebują usługi premium i co bardzo istotne, możliwość wyboru w aplikacji, czy przejazdy prywatne lub dla gości mogą być realizowane jako przejazdy bezgotówkowe” – tłumaczy Włodzimierz Warych, szef działu technologii EcoCar S.A.

Źródło: EcoCar S.A.