Easy Life z Renault

Zgodnie z hasłem Easy Life Renault stale poszukuje nowych sposobów na to, by ułatwić życie użytkownikom swoich samochodów i jak najpełniej odpowiedzieć na potrzeby klientów. Będzie można się o tym przekonać podczas jednodniowych jazd testowych w ramach akcji 365 dni testów Renault. Wkrótce klienci zyskają również dostęp do nowej oferty serwisowej Renault oraz rozwiązań finansowych i ubezpieczeń.

Akcja 365 dni testów Renault pozwoli każdej zainteresowanej osobie przetestować auta Renault i zastosowane w nich rozwiązania ułatwiające kierowcom jazdę. Na jednodniowe jazdy testowe będzie można umówić się w wygodny sposób, za pośrednictwem strony testujzpasja.pl Na stronie znajdą się też informacje o praktycznych ułatwieniach oferowanych przez Renault.

Akcji będzie towarzyszyła kampania realizowana w Internecie, w tym na dedykowanej akcji stronie testujzpasja.pl, fanpage`u Renault, w serwisie YouTube, na Instagramie oraz w serwisach VOD. Modele Renault mogą przetestować wszyscy, którzy zgłoszą się przez formularz kontaktowy. Pierwszym modelem dostępnym do testów jest Renault Kadjar, w marcu do akcji zostanie włączone Renault Megane, a w przyszłości kolejne modele.

Wykorzystując specjalny hashtag #testujzpasja, wszyscy testujący będą mogli podzielić się swoimi wrażeniami w mediach społecznościowych. Relacje z testów będą dostępne na stronie testujzpasja.pl.

Akcja „365 dni testów Renault” wpisuje się w strategię Easy Life. Renault stale ułatwia życie użytkownikom swoich aut, m.in dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Produkty i usługi marki są przyjazne użytkownikom oraz uwzględniają ich różnorodne potrzeby. Możliwość umówienia się na jednodniowe jazdy testowe za pomocą kilku kliknięć to kolejny krok w tym kierunku.

Ważnym działaniem w ramach strategii Easy Life jest wprowadzenie nowej oferty serwisowej. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech poziomów pakietów przeglądowych, dostosowanych do ich potrzeb i możliwości: Economy – dla samochodów powyżej czwartego roku życia, Original – standardowej oferty oryginalnej Renault oraz EASY LIFE – rozszerzonego pakietu zawierającego dodatkowe produkty i usługi. Dostęp do oferty serwisowej będzie jeszcze łatwiejszy dzięki nowemu rozwiązaniu online. Intuicyjna platforma R-shop pozwoli klientowi wybrać usługę i umówić się do serwisu z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, a także sprawdzić ceny usługi dla danego numeru VIN. Dzięki temu zamówienie przeglądu czy wymiany klocków hamulcowych będzie wyjątkowo proste i przyjemne.

Również rozwiązania finansowe i ubezpieczenia proponowane przez Renault wpisują się w strategię Easy Life. Należące do Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi RCI Banque i RCI Leasing stawiają na modernizację procesu finansowania i nowoczesną komunikację z Klientem. Pracują nad wdrożeniem podpisu elektronicznego i rozwiązania OCR (optyczne rozpoznawanie dokumentów), jak również nad optymalizacją automatycznej akceptacji. W celu usprawnienia kontaktu z Klientami powstanie dedykowany im portal internetowy. Oprócz tego w nowym kanale sprzedaży on-line znajdą się proste ubezpieczenia z bogatym zakresem i w przystępnej cenie: Ubezpieczenie OPON, Ubezpieczenie CYBER RISK, Ubezpieczenie CLUB CONCIERGE, Ubezpieczenie PODRÓŻY.