Coraz więcej odnowionych salonów Škody

Škoda przyspiesza wdrażanie zmian w wyglądzie punktów dealerskich. Marka ogłosiła, że modernizacji poddała już 1500 salonów.

Proces zmian rozpoczął się dwa lata temu. W ostatnich miesiącach przybrał znacząco na intensywności. Poza Europą, modernizacje salonów przeprowadzane są również w Chinach, Rosji i Indiach, a także w Australii, na Tajwanie i w Algierii.

Nowy wygląd salonów jest częścią strategii marki. Pierwszym krokiem było przeprowadzenie największej zmiany w gamie modelowej w historii Škody. Każdy samochód w ofercie został zastąpiony nową generacją lub przeszedł gruntowne zmiany. Marka wkroczyła również w nowe segmenty.

Po pierwszym etapie przyszedł czas na zmianę wyglądu salonów. Zgodnie ze strategią „Human Touch”, najważniejszy ma być osobisty kontakt z klientem. Punkty dealerskie mają być teraz przestronniejsze, z dużymi, przeszklonymi powierzchniami.

Źródło: Škoda