CarGarantie, firma specjalizująca się w usługach gwarancyjnych, przeprowadziła harmonizację oferty na rynkach europejskich.
CarGarantie działa w 18 krajach naszego kontynentu. Od 2013 r. przedsiębiorstwo jest obecne w także Polsce.
Firma po ujednoliceniu oferty proponuje siedem różnych poziomów gwarancji, zarówno na samochody nowe, jak i używane. Dzięki zmianom producenci, którzy korzystają z usług CarGarantie będą mogły przedstawia klientom bardzo podobne umowy bez względy na rynek. Za przykład może posłużyć VolvoSelekt, program sprzedaży pojazdów z drugiej ręki obsługiwany przez CarGarantie w 12 krajach.
Zunifikowane programy gwarancyjne obejmują obecnie samochody, których objęcie usługą było dotychczas wyceniane droższej, w tym auta 4×4 czy sportowe. Gwarancją zostały także objęte podzespoły elektryczne podzespoły elektryczne w pojazdach na prąd i hybrydowych.
Źródło: Fleet Europe