BMW Luxury Excellence Pavilion – ekskluzywny salon zawita do Warszawy

Przez trzy tygodnie BMW będzie zapraszać odwiedzających do zapoznania się z jakością i stylistyką samochodów BMW. Pawilon prezentować będzie kompetencje marki w zakresie nowoczesnego luksusu, innowacyjnych technologii, najwyższej klasy wzornictwa i kunsztu rzemieślniczego. Warszawa jest drugą po Berlinie europejską stolicą, w której powstanie tego typu inwestycja.

Ekspozycja BMW Individual przybliży możliwości personalizacji auta pod katem osobistych preferencji. Wieczorami odbywać się będą warsztaty i degustacje, m.in. kurs kaligrafii organizowany we współpracy z marką Montblanc, warsztaty zapachowe realizowane wraz z marką Dior oraz konferencja poświęcona inwestowaniu w dzieła sztuki, której patronować będzie Noble Bank. Pawilon będzie działał do 1 kwietnia.

– „Ta nowatorska koncepcja pozwala nam być tam, gdzie są nasi klienci. Jest dla marki BMW miejscem prezentacji jej wizji luksusu” – wyjaśnia Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW. „Forma pawilonu, jego nowoczesna architektura, najwyższa jakość i charakter premium wyznacza nowe wzorce – dokładnie tak, jak oczekuje się tego w klasie samochodów luksusowych”.

Pawilon zaprojektowano w stylu klasycznej moderny, jego bryła jest lekka i elegancka. Elementy wyposażenia pochodzą ze znanych pracowni designu, m.in. od iGuzzini, Fernando Forero, Fendi, Luca Stand Hight.

Po Warszawie ekspozycja zagości również w innych miejscach na całym świecie. Zaplanowane są już prezentacje m.in. w Moskwie we współpracy ze słynnym Teatrem Bolszoj, w Petersburgu przy okazji Białych Nocy, w Porto Cervo na Sardynii, w Toronto podczas Festiwalu Filmowego TIFF i w Singapurze w Marina Sands Bay.

Źródło: BMW Polska