BMW Auto Fus wyróżniony nagrodą Aftersales Marketing Excellence

Warszawski dealer samochodów BMW Auto Fus zajął pierwsze miejsce w konkursie Aftersales Marketing Excellence 2016 w dwóch kategoriach. Nagrodą w konkursie jest grant w wysokości 10 000 euro.

Ogłoszono wyniki międzynarodowego plebiscytu marki BMW na punkt dealerski najlepiej realizujący założenia komunikacji sprzedażowej i marketingowej w zakresie akcesoriów. Firma przykłada szczególną uwagę do utrzymania na najwyższym poziomie doświadczeń klientów w punktach sprzedaży, co jest jednym filarów jej sukcesu. Warszawski dealer Auto Fus najlepiej wywiązał się z tego zadania spośród wszystkich przedstawicieli marki BMW na świecie. Najwyższe wyróżnienie zostało przyznane w dwóch kategoriach – PoS Afame – za najlepszy punkt sprzedaży oraz najlepszą kampanie sprzedażową (M Performance Roadshow).

Nagrodą w konkursie jest grant w wysokości 10 000 euro, który zostanie wykorzystany na działania popularyzujące akcesoria BMW wśród klientów. Auto Fus zdecydował się przeznaczyć tą kwotę na organizacje tegorocznej edycji BMW M Performance Roadshow.

W ramach Aftersales Marketing Excellence dealerzy BMW są oceniani w trzech kategoriach: jakość koncepcji, spójność komunikacji marki i wpływ na wyniki biznesowe. Na jakość koncepcji składa się przygotowanie pomysłu komunikacji marketingowej w punkcie sprzedaży, a także wdrożenie go w życie. Spójność komunikacji marki to przede wszystkim obsługa klienta na poziomie premium. Na całość oceny działalności punktu sprzedaży wpływa także jego rentowność. Brany jest pod uwagę m.in. wzrost obrotów, jakościowe usprawnienia, a także inne kluczowe wskaźniki efektywności.

Źródło: BMW Auto Fus