Zmiany w Dziale Marketingu marki Skoda

Związana zawodowo od kilkunastu lat z marką Skoda, Klaudyna Gorzan, została nowym Kierownikiem Zespołu PR czeskiej marki. Na tym stanowisku zastępuje Michała Cabaja, który przejmie obowiązki Kierownika Zespołu ds. Komunikacji i CRM.

Klaudyna Gorzan przez pięć ostatnich lat pełniła funkcję Koordynatora ds. PR. Od teraz to jej kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie w branży, będą stanowić filar w budowaniu wizerunku marki Skoda na polskim rynku.

Dotychczasowy kierownik PR Michał Cabaj objął nowo utworzone stanowisko w strukturach polskiego oddziału marki, Kierownika Zespołu ds. Komunikacji i CRM. Do jego obowiązków będzie należała głównie koordynacja prac połączonych zespołów komunikacji oraz CRM.

W ramach struktury organizacyjnej Działu Marketingu wyodrębnione zostało nowe stanowisko Kierownika ds. Digitalizacji, które objął Piotr Maj, pełniący dotychczas funkcję Głównego Specjalisty ds. Komunikacji.

Źródło: Skoda Auto Polska