Powstałe w 1992 roku jako spółka córka japońskiego koncernu Suzuki Motor Poland, po 25 latach działalności na polskim rynku zadecydowało o wprowadzeniu zmian w lokalnym zarządzie spółki. Po raz pierwszy w historii marki Prezesem Zarządu został przedstawiciel lokalnych struktur kadrowych – Piotr Dulnik.
Suzuki Motor Poland plasuje się wśród leaderów sprzedaży Suzuki w Europie i jest jedną z najprężniej rozwijających się spółek marki na świecie. W ciągu ostatnich 10 lat wprowadzono wiele zmian w sposobie zarządzania firmą, które pozwoliły umocnić pozycję Suzuki w Polsce.
– „W okresie pięciu lat między rokiem 2012 a 2016 sprzedaż samochodów marki Suzuki w Polsce wzrosła o 28%, a prognozowany wynik na 2017, wynoszący ponad 9100 sztuk, pozwoli osiągnąć wzrost na poziomie 52% względem roku 2012. Na tak znaczny wzrost przyczyniło się wiele czynników, w tym oczywiście całkowita zmiana gamy modelowej, odpowiednia komunikacja skutkująca wzrostem świadomości marki wśród klientów, ale również wprowadzenie nowych standardów zarządzania sprzedażą. Stale prowadzimy audyty sieci dilerskiej oraz korzystamy z zaawansowanych systemów monitoringu wyników sprzedażowych, dzięki którym możemy szybko reagować i optymalizować nasze działania” – ocenia Piotr Dulnik.
W teście „Garage Quality Check 2017”, realizowanym przez firmę Kantar TNS, krakowski serwis Suzuki Japan Motors zajął pierwsze miejsce spośród 200 zbadanych stacji ASO przynależących do 20 marek samochodowych. Ocenie podlegały standardy obsługi, począwszy od możliwości telefonicznego umówienia się na wizytę oraz przebieg realizacji usługi.
– „Kładziemy duży nacisk na szkolenie pracowników zarówno kadry menedżerskiej, jak i sprzedażowej, stale podnosząc ich kwalifikacje, a tym samym jakość obsługi w autoryzowanych salonach sprzedaży i serwisach” – wyjaśnia nowopowołany Prezes Suzuki Motor Poland.
Źródło: Suzuki Motor Poland