Nowy dyrektor marketingu marki Škoda

Arkadiusz Gwizdek został nowym dyrektorem marketingu marki Škoda Polska. Zastąpił on na stanowisku Macieja Michalika.

Maciej Michalik kończy swoją przygodę ze Škodą  po prawie 12 latach. Pełnił on funkcję dyrektora marketingu przez 7 lat, wcześniej pracując w Zespole Produktu i Komunikacji Škoda Polska na stanowisku product managera.
Przez ten czas marka ŠKODA zdobyła liczne nagrody w konkursach dla najlepszych projektów marketingowych i kampanii reklamowych, nagrody przyznawane przez dziennikarzy i ekspertów z branży motoryzacyjnej oraz tytuł lidera rynku samochodów nowych w Polsce, utrzymując go od 7 lat.

Obowiązki dyrektora marketingu marki Škoda Polska przejmuje Arkadiusz Gwizdek. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi jako dyrektor marketingu Hochland Polska, a ostatnio jako dyrektor marketingu marki Amica.  Gwizdek jest również przewodniczącym Grupy Jurorskiej w konkursie efektywności komunikacji marketingowej EFFIE Awards. Arkadiusz Gwizdek na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za obszary działania zespołów: Produktu i komunikacji, CRM i PR w ramach całego marketingu marki Škoda.

Źródło: Škoda