Nissan przejmuje sieć autoryzowanych serwisów Infiniti

Przez kilkanaście lat Infiniti sprzedawało samochody klasy premium i obsługiwało serwisowo ponad 55 tys. ich właścicieli w Europie Zachodniej i Środkowej. Wraz z oficjalnym zakończeniem sprzedaży nowych pojazdów tej marki w tym regionie – z dniem 1 kwietnia tego roku, Nissan przejął i uruchomił sieć autoryzowanych serwisów tej luksusowej marki.

Wybrano ponad 150 placówek rozmieszczonych strategicznie w całej Europie Zachodniej i Środkowej, a ich personel został przeszkolony w zakresie pełnej obsługi samochodów Infiniti, obejmującej przeglądy okresowe oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Około 90% tych autoryzowanych serwisów to dotychczasowi partnerzy marki Nissan.

Przez wszystkie lata obecności w Polsce Infiniti sprzedało 4261 samochodów. Dotychczasowe 6 Centrów Infiniti w największych miastach Polski będzie nadal funkcjonować jako Autoryzowane Serwisy tej marki, z drobnymi zmianami. W Warszawie i Wrocławiu placówki będą działać w tych samych miejscach, co dotychczas. W Gdańsku zmienia się lokalizacja serwisu, natomiast klienci Infiniti w Krakowie, Poznaniu i Sosnowcu będą obsługiwani przez sąsiednich dealerów Nissan Japan Motors.

Steve McLennan, szef Infiniti Europe, powiedział: Zamykając sprzedaż nowych samochodów Infiniti w Europie Zachodniej i Środkowej, mamy jednocześnie przyjemność potwierdzić ustanowienie sieci autoryzowanych serwisów tej marki obejmującej cały region.

Z kolei Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe, stwierdził: Nissan ma zaszczyt wspierać tworzenie sieci autoryzowanych serwisów Infiniti, dzięki której właściciele samochodów tej marki w całej Europie zachowają dostęp do wysoce profesjonalnej i dogodnej obsługi w zakresie przeglądów oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *