Mercedes-Benz najcenniejszą marką samochodów na świecie

W najnowszej edycji rankingu „Global 500 2020”, przygotowywanego przez brytyjską firmę doradczą Brand Finance, Mercedes-Benz po raz kolejny zdobył tytuł najcenniejszej marki samochodów na świecie.

Trójramienna gwiazda okazała się również najcenniejszą marką B2C w Europie. W trakcie tegorocznego badania przeanalizowano 500 marek. Mercedes-Benz, z wartością marki wycenioną na 65 miliardów dolarów (o 7,8% więcej niż w 2019 r.), w najnowszej edycji pełnego rankingu zajmuje 11. miejsce, co oznacza, że poprawił swoją zeszłoroczną lokatę o dwie pozycje. Poza rozwojem koncernu i wzrostem sprzedaży o awansie w rankingu zadecydowały również charakterystyczne dla Mercedesa cechy, takie jak jakość premium oraz siła innowacji.

Po awansie w rankingu „Best Global Brands” firmy Interbrand jesteśmy dumni, że Mercedes-Benz kontynuuje postęp również w zestawieniu „Global 500 2020”. To efekt świetnych wyników pracy całego zespołu, a jednocześnie zachęta do ponownego bycia na czele w przyszłym roku – powiedziała Bettina Fetzer, szefowa marketingu Mercedes-Benz Cars.

(TSz)
Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *