Punkt dealerski KIA Eforia to pierwszy w Polsce salon wybudowany i wyposażony zgodnie z nowym standardem Red Cube koreańskiej marki. Otworzyła go w Warszawie Grupa PGD.
Najnowsze standardy koreańskiej marki ujęte w wyżej wspomnianej formule Red Cube, mają sprzyjać wzmocnieniu jej identyfikacji. Najbardziej charakterystycznym elementem jest dominacja czerwonego koloru elewacji w łukach odzwierciedlających logo KIA. Łukowe są również przeszklenia boczne. Wnętrze salonu także zostało zaprojektowane na bazie logotypu. Kształt elipsy obecny jest na podłodze w salonie i w układzie systemu oświetlenia.
– „Klient trafiający do autoryzowanego dealera marki Kia nie może mieć wątpliwości, że jakość obsługi w tym salonie jest na najwyższym poziomie, odpowiednim do standardu jego wykończenia oraz jakości naszych samochodów”– mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający KIA Motors Polska. – „Dlatego przywiązujemy tak dużą wagę do klimatu i dlatego wszystkie nowe inwestycje w sieci Kia będą realizowane według najnowszego, wyśrubowanego standardu”– dodaje.
Ze współpracy z marką, jak i wyglądu oraz funkcjonalności nowego obiektu bardzo zadowolony jest zarząd Grupy PGD, do której należy nowy salon Eforia. Grzegorz Hankus, Prezes Grupy PGD bardzo mocno podkreśla znakomitą współpracę z importerem, zarówno na płaszczyźnie inwestycyjnej, jak i codziennego współdziałania.
Sieć dealerska KIA nad Wisłą obecnie składa się z 77 punktów sprzedaży oraz 79 punktów serwisowych, w których pracuje blisko 3 000 osób. Najnowszy salon Kia Eforia, zlokalizowany w warszawskim Centrum Motoryzacyjnym Toruńska, już służy klientom. Poza oferowaniem szerokiej gamy modelowej samochodów dealerstwo zapewnia pełny zakres obsługi okołosprzedażnej – ubezpieczenia, finansowanie, odkup samochodów używanych i sprzedaż akcesoriów oraz obsługę serwisową.
Źródło: KIA, PGD
oprac. MF/jab