Grupa Masterlease ze wzrostem w 2017 roku

W 2017 roku Grupa Masterlease sfinansowała 11 875 samochodów, a łączna wielkość floty Grupy osiągnęła poziom 33 904 pojazdów. Zmiana stanu floty finansowanej, jaka nastąpiła w zeszłym roku, wyniosła łącznie 3001 pojazdów dodatkowych pojazdów, co stanowi wzrost o 9,7% r./r.

„Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedażowych w 2017 r. Szczególnie cieszymy się z wysokiej dynamiki
sprzedaży w drugim półroczu, która pozwoliła nam na przekroczenie planu rocznego jaki zakomunikowaliśmy w
połowie roku. W ubiegłym roku priorytetem był dla nas rozwój sprzedaży produktu Abonament oraz uruchomienie działalności w nowym dla nas obszarze – short-term rental. Wiążemy duże nadzieje z rozwojem tych produktów i zakładamy, że będę one motorem rozwoju Grupy w 2018 rok. Na tym jednak nie koniec. W najbliższym czasie będziemy chcieli koncentrować się na działaniach zwiększających wykorzystanie nowych technologii w naszej działalności, realizując zapowiadany wcześniej kierunek rozwoju modelu biznesowego w kierunku czegoś, co nazwaliśmy CarFinTech. Chcemy także lepiej dostosować naszą ofertę do oczekiwań naszych klientów. W najbliższych dniach rozpoczniemy negocjacje z importerami aut warunków dostaw 3 000 samochodów w tym roku na potrzeby naszych nowych produktów. Jak sądzę będzie to największy kontrakt na dostawy samochodów w Polsce w tym roku” – mówi Jakub Kizielewicz, Prezes Grupy Masterlease.

Nowe produkty w ofercie

W IV kwartale 2017 Grupa Masterlease uruchomiła na platformie Master1.pl pierwszą i jedyną na polskim rynku możliwość średnioterminowego wynajmowania samochodów on-line. W ofercie dostępne są samochody nowe i używane. Klienci detaliczni oraz przedsiębiorstwa mogą wybierać spośród kilkuset ofert samochodów niemal wszystkich dostępnych w Polsce marek z możliwością sfinansowania ich w formie abonamentu, leasingu lub za gotówkę. Zarząd Grupy planuje w 2018 r. nadal wprowadzać nowe produkty do oferty. W najbliższym czasie w portfolio Masterlease ma się znaleźć produkt MasterBenefit. Umożliwi on pracownikom korporacji dostęp do bardziej komfortowego i konkurencyjnego pod względem cenowym, sposobu użytkowania prywatnego samochodu.

„W przeciwieństwie do innych benefitów pracowniczych, skupionych wokół aktywności fizycznej czy opieki
medycznej, stworzyliśmy produkt, który po prostu ułatwia pracownikom dostęp do użytkowania nowego
samochodu. Chcemy, aby była to odpowiedź na potrzeby pracowników planujących zakup wymarzonego auta,
którzy coraz częściej zwracają się do swojego pracodawcy z prośbą o skorzystanie z jego wynegocjowanych, z
dystrybutorami samochodów, warunków zakupowych” – tłumaczy Jakub Kizielewicz.

 

Źródło: Masterlease