Nowa struktura i stanowiska w Volvo Car Poland

Volvo Car Poland ogłosiło, że w wyniku reorganizacji struktury firmy zostały utworzone nowe stanowiska. Paweł Kaczmarek został dyrektorem Commercial Operations, a w tym samym dziale Szymon Lewandowski objął stanowisko Service Managera, natomiast Łukasz Borak funkcję Marketing Managera.

Paweł Kaczmarek objął stanowisko dyrektora Commercial Operations w Volvo Car Poland jeszcze w październiku 2020 roku. Dział ten utworzony został w ramach kompleksowej reorganizacji struktury naszej firmy. Commercial Operations scalił kompetencje sprzedaży aut nowych, używanych, części, akcesoriów i serwisu, ale także działań marketingowych wspierających sprzedaż. Komórka ta zatem kompleksowo odpowiada za całą działalność operacyjną Volvo w Polsce.

Kaczmarek dołączył do polskich struktur Volvo Car Poland w 2011 roku. Swoją karierę w firmie rozpoczął od stanowiska Area Sales Managera, następnie objął funkcję Product Managera, by w kwietniu 2014 roku awansować na stanowisko Sales Managera, a 4 lata później na dyrektora sprzedaży, podlegając bezpośrednio prezesowi Volvo Car Poland – Arkadiuszowi Nowińskiemu.

Paweł Kaczmarek związany jest z branżą motoryzacyjną od 1999 roku, pracując w strukturach importerskich w obszarach sprzedaży i rozwoju sieci dealerskiej.

Szymon Lewandowski objął nowe stanowisko Service Managera w ramach nowoutworzonego działu Commercial Operations Volvo Car Poland. Swoją karierę w strukturach polskiego importera osobowych samochodów marki Volvo rozpoczął w 2011 roku. Podczas dziesięciu lat zajmował kilka stanowisk. Na początku zajmował się m.in. szkoleniami, procesem homologacji, a także sprzedażą akcesoriów w ramach działu Customer Service. Trzy ostatnie lata pracował jako Product&Pricing Manager w dziale marketingu. Rozwijał na polskim rynku usługę Care by Volvo – czyli kompleksowy abonament samochodu obejmujący opłatę za używanie, serwis, ubezpieczenie, opony i wszelkie inne usługi.

Zanim dołączył do zespołu Volvo Car Poland, pracował m.in. w Mistubishi Motor Company Poland oraz w Peugeot Polska.

Szymon Lewandowski ma także na swoim koncie przygodę z rajdami. Nie tylko jako uczestnik, ale także jako organizator, który m.in. podczas Rajdu Barbórka koordynował słynne Kryterium Asów na ulicy Karowej. Jest absolwentem wydziału SiMR na Politechnice Warszawskiej.

Łukasz Borak – Marketing Manager w Volvo Car Poland. Jego stanowisko, w ramach zreorganizowanej struktury firmy, zostało włączone do działu Commercial Operations. Borak odpowiada za wszelkie działania marketingowe wspierające sprzedaż. Wcześniej odpowiadał za podobny obszar odpowiedzialności jako Communication Manager w dziale marketingu tej samej organizacji. Ma na koncie realizację wielu kampanii reklamowych i wizerunkowych, w tym Wypożyczalnia Choinek Volvo oraz #volvolove. 

Zanim trafił do struktur VCP, w latach 2011-2015 pracował w Peugeot Polska – najpierw jako Media & CRM Manager, a później jako Digital Manager. Od 2006 do 2011 roku był zatrudniony w domu mediowym Zenith OptiMedia Group.

Łukasz Borak ukończył marketing na Akademii Leona Koźmińskiego. Na tej samej uczelni ukończył studia podyplomowe z marketingu internetowego, a później studia Executive MBA.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *