Zmiana u steru DKV Mobility Polska

Anna Biekionis objęła stanowisko Country Managera DKV Mobility w Polsce, zastępując w tej roli Michała Bałakiera. Z firmą związana jest od 22 lat i towarzyszyła branży transportowej przez cały okres jej transformacji, czyli od lat 90. Zmiana u steru DKV Mobility Polska przypada na czas, kiedy operator intensywnie ewoluuje, budując nowe rozwiązania w oparciu o cyfryzację i nowoczesne technologie.

Moim celem jest, aby przy intensywnym rozwoju przedsiębiorstwa, jakość naszych usług była nadal na najwyższym poziomie. Zawsze chcieliśmy być postrzegani przez partnerów i współpracowników jako rzetelna firma, która ich szanuje. To będzie dla mnie drogowskazem. A praca z ludźmi, którzy wyznają te same wartości co ja, jest dla mnie ogromną przyjemnością” – mówi Anna Biekionis, Country Manager DKV Mobility Polska.

Zmiana u steru DKV Mobility Polska przypada na czas, kiedy operator intensywnie ewoluuje, budując nowe rozwiązania w oparciu o cyfryzację i nowoczesne technologie. Od 2019 roku firma nawiązuje kolejne partnerstwa oraz przejmuje udziały w wiodących przedsiębiorstwach w Europie w obszarze telematyki, opłat drogowych, paliwa, finansowania czy e-mobilności. „Teraz jest czas, aby dzięki nowym kompetencjom oferować klientom cyfrowe usługi, które przy pomocy kilku kliknięć rozwiązują ich bolączki, obniżają koszty i zwiększają konkurencyjność” – dodaje Anna Biekionis.

Anna Biekionis, z wykształcenia ekonomistka, jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Gospodarka Narodowa, Finanse i Bankowość. Ukończyła studia podyplomowe SGH o specjalizacji Informatyka w Biznesie, a także liczne szkolenia menedżerskie, m. in. ICAN, SLII Experiencie™ Blancharda – Situational Approach to Leadership oraz Strategic Leadership Academy (obecnie). Przed dołączeniem do zespołu DKV Mobility zdobywała doświadczenie m. in. w Deutsche Banku w Dortmundzie oraz we wrocławskim oddziale Polcard. Była jedną z pierwszych 10 osób DKV Mobility w Polsce, które od podstaw rozwijały nowoczesne rozwiązania kartowe. Przez wiele lat opiekowała jedną czwartą naszego rynku. Dziś zarządza zespołem około 70 osób, które każdego dnia działają na rzecz rodzimych klientów. To już nie tylko przewoźnicy, ale też liczne floty samochodów osobowych oraz mikroprzedsiębiorstwa.

Wartości takie jak odpowiedzialność, dobre relacje i dążenie do celu mają dla mnie szczególne znaczenie. Nie ma sukcesów bez zaangażowania wszystkich pracowników, więc staramy się działać zespołowo. Nie ma u nas „wyścigu szczurów”, gdyż relacje między pracownikami oparte są na szacunku. Zajmujemy się różnymi projektami zespołowo. A dzięki temu, że stawiamy na szczerość – nie deklaratywne, ale w rzeczywistości – łatwiej jest szybko rozwiązywać wszelkie problemy” – mówi Anna Biekionis.

(red) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *