W ramach procesu ujednolicania sieci dealerskiej marek Seat i Cupra, w czerwcu działalność rozpocznie 7 nowych punktów sprzedaży Cupry. Docelowo dedykowane młodszej marce showroomy zostaną przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca – autonomiczne Cupra Studio.
W salonach Seata w Gdyni, Krakowie, Lubinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu oraz Rzeszowie wydzielone zostaną przestrzenie dedykowane marce Cupra. Klienci będą mogli nie tylko zamówić samochody, ale i obejrzeć pojazdy na żywo oraz skonsultować się z ekspertami marki, tzw. Cupra Masterami. Do tej pory na mapie Polski zlokalizowane są 3 salony hiszpańskiego producenta: w Warszawie, Gdańsku oraz Białymstoku.
– Jednym z głównych filarów filozofii marki Cupra jest zagwarantowanie klientom emocjonującego doświadczenia, nie tylko podczas jazdy, ale również przy zakupie pojazdu. Powstanie nowych showroomów marki w Polsce to proces, który umożliwi dotarcie do jeszcze szerszej grupy ludzi w naszym w kraju, pozwoli na lepsze poznanie DNA marki, a także umocni kontakt z jej ekspertami – mówi dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej, Tomasz Wróbel.
Pierwszym krokiem w procesie ujednolicania sieci dealerskiej obu marek jest umożliwienie wszystkim klientom odwiedzającym salony Seata, zapoznanie się z ofertą oraz zakup samochodów Cupra. Do końca 2024 roku planowane jest otwarcie co najmniej kilkunastu nowych punktów tej marki w Polsce.
Źródło: Informacja prasowa