W służbie TOPR – nowa kampania Škody

Jednym z ważniejszych priorytetów Škody jest bezpieczeństwo. Podkreśla to nowa kampania, która wystartowała 22 grudnia, celebrująca wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Czeska marka od 20 lat wyposaża zespół ratowników w samochody dysponujące najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa.

W czerwcu 2021 roku flotę aut TOPR zasiliły nowe egzemplarze w pełni elektrycznego SUV-a Enyaq iV. Elektryczny napęd eliminuje emisję spalin i hałas, co jest wielką wartością dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego. Osią kampanii jest poniższy spot wideo.

Powstałe w ramach kampanii materiały mają na celu pokazanie ciężkiej, wymagającej wyrzeczeń pracy ratowników TOPR. To opowieść o codziennej misji, jaką wypełniają przy wsparciu zaufanego partnera – marki Škoda. Ratowników w zawodowych wyzwaniach wspiera m.in. w pełni elektryczna Škoda Enyaq iV. Materiał składa się z dynamicznych ujęć akcji ratowniczych – wchodzenia na szlak, ratowania życia w wysokich górach oraz nocnego wyjścia do poszkodowanego. W spocie nie brakuje także imponujących ujęć Enyaqa iV, np. w trakcie przejazdów po krętych, ośnieżonych, górskich drogach – nie tylko za dnia, ale także nocą.

Markę Škoda i Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe łączy wieloletnia współpraca oparta na wzajemnym zaufaniu oraz pewności, że razem sprostamy nawet ekstremalnym warunkom. Ogromnie cieszy nas, że już od 20 lat przy pomocy naszych aut wspieramy ratowników TOPR w ich trudnej pracy i razem zapewniamy bezpieczeństwo tak wielu ludziom. Przekazanie w pełni elektrycznych i bezemisyjnych SUV-ów ENYAQ iV to nowy etap współpracy, która przynosi korzyści także dla unikatowej przyrody polskich Tatr. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej misji – mówi Łukasz Matyla, kierownik ds. Komunikacji i CRM marki Škoda.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *