Volvo Cars będzie śledzić rynek wtórny

Volvo Cars rozpocznie wkrótce implementację systemu Indicata w swojej globalnej sieci dealerskiej. Nowe rozwiązanie ma pomóc marce w poprawie wartości rezydualnej swoich modeli.

Indicata to platforma biznesowa opracowana przez firmę Autorola, która specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do remarketingu oraz innych rozwiązań dla branży motoryzacyjnej.

Internetowa platforma, którą będzie wprowadzać Volvo Cars, pozwoli producentowi na automatyczne zbieranie i późniejsze analizowanie danych z rynku wtórnego. Przedsiębiorstwo liczy na to, że zebrane informacje pozwolą mu lepiej zrozumieć swoją pozycję na rynkach aut używanych w poszczególnych krajach.

Volvo zacznie stosować system Indicata na początku w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i innych państwach europejskich. System ma być stosowany również w USA, Brazylii, Meksyku, Rosji, Chinach, Australii, Indiach i krajach Bliskiego Wschodu.

Źródło: Volvo Cars/Autorola