Volkswagen oferuje 30-dniowe testy aut elektrycznych

Volkswagen uruchomi program testowania samochodów elektrycznych „Test it. Love it.”, którego celem jest promocja pojazdów z tym napędem. W jego ramach klienci rozważający zakup samochodu elektrycznego będą mogli przetestować Volkswageny ID.3, ID.4 lub ID.7 Tourer przez 30 dni. Z programu będzie można skorzystać w salonach w Gdańsku i Gdyni, a także w dwóch salonach we Wrocławiu. Zainteresowani ponoszą koszty wynajęcia i ładowania pojazdu, a w przypadku zakupu elektrycznego modelu tej marki koszt testu zostanie odliczony od ceny auta.

Marka Volkswagen Samochody Osobowe postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wahają się pomiędzy samochodem z napędem spalinowym (w tym również hybrydowym) i elektrycznym. Właśnie rusza program „Test it. Love it.”, w ramach którego można będzie przetestować auto elektryczne przez 30 dni. Z nowego rozwiązania będzie można skorzystać w salonach Plichta Gdynia, Plichta Gdańsk, a także Motorpol i Centrum Wrocław.

Do wyboru w pierwszej fazie programu będą trzy modele – miejski ID.3, SUV ID.4 i kombi ID.7 Tourer. Koszt miesięcznego wynajęcia tych samochodów wynosi odpowiednio: 1699 zł, 2299 zł i 2799 zł netto. Poza wydatkami na ładowanie jest to jedyny koszt dla klienta. Po zwrocie pojazdu, jeśli klient złoży zamówienie na elektrycznego Volkswagena, opłata za test zostanie odliczona od ceny auta. Co istotne, czasie 30-dniowego testu klient może pokonać do 2000 km.

Volkswagen uruchomił specjalną stronę, poświęconą programowi „Test it. Love it.”, na której można znaleźć wszystkie informacje dotyczące nowej inicjatywy marki z Wolfsburga. Za pomocą specjalnego formularza na stronie www.testujvolkswagena.pl będzie można zapisać się na 30-dniowy test wybranym modelem elektrycznego Volkswagena. Znajdzie się tam także swego rodzaju kompendium wiedzy o samochodach elektrycznych i odpowiedzi na wiele pytań, które mogą się nasunąć potencjalnym klientom. W każdym z salonów, które biorą udział w nowym przedsięwzięciu Volkswagena czekają przeszkoleni pracownicy, którzy dysponują szeroką wiedzą na temat samochodów elektrycznych i ich eksploatacji. Odpowiedzą oni na wszystkie pytania uczestników programu, przygotują ich do testu, a na każdym etapie programu będą także gotowi wesprzeć testujących.

Program „Test it. Love it.” to nowa propozycja Volkswagena dla osób, które rozważają zakup samochodu elektrycznego. Wierzymy, że możliwość testowania auta przez kilka tygodni zamiast krótkiej jazdy testowej sprawi, że klient sam się przekona o licznych zaletach samochodów z tym napędem i przy tej okazji rozprawi się z mitami dotyczącymi aut elektrycznych – powiedział Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Osobowe.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *