Ujednolicony system badania satysfakcji Enterprise

Enterprise Holdings wprowadza w Europie, w tym w Polsce, ujednolicony standard badania satysfakcji klientów.

Enterprise to jedna z największych na świecie firm zajmujących się wypożyczaniem samochodów. Przedsiębiorstwo działa od 1957 r. i ma we flocie 1,2 mln pojazdów.

Enterprise stworzyło ujednolicony standard badania satysfkacji klientów (Service Quality Index, w skrócie SQi). Dzięki niemu firmie łatwiej jest sprawdzać, czy jej usługi nie wymagają poprawy w konkretnych obszarach.

SQi został już wprowadzony w obu Amerykach oraz wybranych krajach europejskich: Francji, Niemczech, Irlandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Teraz ma zacząć obowiązywać u partnerów Enterprise w Austrii, Belgii, Grecji, Holandii, Norwegii, Szwecji, Szwajcarii i na Islandii. W dalszej kolejności z SQi zaczną korzystać franczyzobiorcy ze Słowacji, Czech, Danii, a także Polski.

Źródło: Enterprise Holdings