Škoda głównym partnerem kobiecej edycji Tour de France

Škoda została główny partnerem kobiecej edycji Tour de France – Tour de France Femmes avec ZWIFT. Marka na potrzeby wydarzenia udostępnia organizatorom i zespołom flotę ponad 50 pojazdów. Škoda sponsoruje także zieloną koszulkę liderki klasyfikacji punktowej.

Od 24 do 31 lipca zawodniczki rywalizują na ośmiu etapach wyścigu, który w całości ma dystans 1029 km. To pierwszy raz, kiedy kobiece Tour de France odbywa się w formie pełnoprawnej imprezy. Jednodniowy wyścig dla kobiet ostatnio był zorganizowany w ramach Tour de France w 1984 roku.

Tour de France Femmes rzuca w tym roku światło na czołowe, międzynarodowe kobiece kolarstwo. Jako główny partner, chcielibyśmy aktywnie przyczynić się do tego, aby nowe wydarzenie szybko rozwijało swój ogromny potencjał. Celem jest, aby w nadchodzących latach Tour de France Femmes na stałe zagościło w kalendarzu międzynarodowej społeczności kolarskiej – mówi Martin Jahn, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.

Tour de France Femmes avec ZWIFT wystartowało w niedzielę 24 lipca w Paryżu. Pod Wieżą Eiffla aż 144 kobiety w 24 drużynach rozpoczęły rywalizację na trasie. Wyścig prowadzi przez wschodnią Francję i składa się z ośmiu etapów o łącznej długości 1029 kilometrów. Zawodniczki przekroczą metę 31 lipca w La Super Planche des Belles Filles w górach Wogezy. Dyrektorką zawodów jest była kolarka Marion Rousse.

Škoda jako główny sponsor i partner motoryzacyjny wspiera Tour de France Femmes, które odbywa się w tej formie po raz pierwszy. Marka udostępnia organizatorom i zespołom ponad 50 pojazdów serwisowych i pomocniczych – flota obejmuje modele Octavia oraz Superb iV z napędem hybrydowym typu plug-in. Ponadto Škoda sponsoruje zieloną koszulkę lidera klasyfikacji punktowej – podobnie jak w męskiej edycji Tour de France.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *