Premiery Petronas na Torze Jastrząb

Na torze treningowo-szkoleniowym Jastrząb, koło Radomia firma Petronas Lubricants, zaprezentowała swoje tegoroczne nowości – innowacyjne oleje z technologią CoolTech+™. Wydarzenie, w którym uczestniczyli dystrybutorzy oraz właściciele warsztatów współpracujących z firmą, doskonale ilustrowało znaczenie oraz siłę relacji biznesowych, łączących Petronas z uczestnikami spotkania.

Dzień na Torze Jastrząb był pełen emocji, których źródłem były zarówno merytoryczna wiedza z wielu obszarów, jak i zmagania na torze. Ponad 130 zaproszonych osób miało okazję zapoznać się z unikalną technologią, wykorzystywaną w nowej linii Syntium, obejrzeć pokazy drifitingu, a także usiąść na prawym fotelu i samemu przekonać się, jak to jest jeździć bokiem po torze. Jedną z gwiazd spotkania była Karolina Pilarczyk – mistrzyni Europy w driftingu, ambasadorka Petronas w Polsce. Ale były też jazdy edukacyjne – na szarpaku i płycie poślizgowej, dzięki którym uczestnicy wydarzenia mogli doskonalić swoją technikę.

Wydarzenie na Torze Jastrząb to dla nas okazja do bezpośredniego spotkania się z naszymi dystrybutorami oraz właścicielami warsztatów, zrzeszonych w naszej sieci partnerskiej. Pielęgnujemy i wzmacniamy te relacje, ponieważ przynoszą one obustronne korzyści. My oferujemy naszym partnerom wiedzę, materiały promocyjne, wspieramy w szkoleniach, a oni przekazują nam informacje o oczekiwaniach klientów, a równocześnie promują naszą markę. Działania te wpisują się w globalną strategię i inicjatywę Petronas, której celem jest dynamiczny rozwój zarówno marki, jak i sieci dystrybucji – mówi obecna na wydarzeniu Danuta Sokołowska, marketing manager Petronas Lubricants Poland.

Oleje z technologią CoolTech+™

Podczas spotkania uczestnicy mogli spotkać się z ekspertami firmy, którzy prezentowali najnowszą linię innowacyjnych olejów Syntium z technologią CoolTech+™. Jak podkreśla producent, to oleje, których celem jest maksymalizacja osiągów w połączeniu z redukcją spalania (nawet do 3%), wpływu na środowisku i zużycia krytycznych części silnika. Oleje Syntium dostępne są w nowych ekologicznych opakowaniach, do produkcji których używa się o 15% mniej plastiku. To wymierny efekt wdrażania przez firmę strategii co zrównoważonego rozwoju, która zmierza do osiągnięcia zerowej emisji netto do 2050 r. Ekologiczne rozwiązania, które wprowadza na rynek Petronas pośrednio przyczyniają się również do ograniczania popytu na ropę naftową.

Szkolenia dla gości

Uczestnicy wydarzenia, poza emocjami, których dostarczyły im jazda samochodami BMW serii M i adrenaliny, której dostarczył im drift, mogli również przekonać się, że na sukces współczesnego warsztatu samochodowego, pracuje się również w sieci – tej partnerskiej i tej internetowej. Petronas zaś dba o to, żeby właściciele warsztatów w każdej z nich czuli się pewnie. Dlatego też uczestnicy spotkania mogli wziąć udział w warsztatach, poświęconych social media.

W trakcie takich wydarzeń chcemy przekazać wiedzę, która ma realny wpływ na działanie naszej sieci partnerskiej. Social media to obecnie wręcz obowiązkowe miejsce na pokazanie się klientom i kontakt z nimi. Stąd właśnie umieszczenie podczas wydarzenia Digital workshop, czyli praktycznego szkolenia z prowadzenia swoich kanałów w sieci – dodaje Danuta Sokołowska.

A nam na koniec pozostaje tylko życzyć więcej takich wydarzeń partnerom marki, szczególnie biorąc pod uwagę rozluźnienie obostrzeń związanych z pandemią.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *